Freitag, 2. Januar 2015

calendar pages

So, here come the last calendar pages for a while


Using sizzix heart dies, more rub-ons and the faces are from Unity stamps



All Stamps by de Stempelwinkel



Stamps by Teesha Moore, 100 proof press and ScrapBerry´s




playing with perspective - not sure about the floor, but leaves me a lot of space for further journaling

 a little sketch play - you know the advertising song "like ice in the sunshine"...  :)

Have a great day

Kommentare:

  1. Amazing pages again,wonderful game with nice colours and great stamps. I love your style of creating.
    All the best for you for the new year 2015. Stay healthy and creative.
    Greetings
    Sabine

    AntwortenLöschen
  2. Was für grossartige Seiten Du gezaubert hast! Ich liebe Deine Butterfly Girls und ganz besonders ist die Seite mit den Zirkusflaggen! Es gibt so viel zu entdecken!! Und ich würde so gern eine Eintrittskarte zu dem Auftritt im Zirkuszelt kaufen, hihi....Frohes neues Jahr Dir!
    ♥ Conny
    Piaroms Art Journaling

    AntwortenLöschen
  3. Wow, ich bin begeistert. Hut ab, dass du auch in diesem Jahr wieder einen Kalender gestaltest. Die ersten Seite sehen schon mal vielversprechend aus.

    AntwortenLöschen